Destiny 2’de gaye, oyuncuya yalnız olmadığını sezdirmek

75


Dün akşam gerçekleştirilen Destiny 2 konferansı esnasında sahneye meydana çıkan konuşmacılardan birisi Destiny 2’nin yönetmeni Luke Smith idi. Kendisi sahnede bulunduğu dakikalarda oyuncuların dilinden anlayan bir adam olduğunu kanıtladı ve Destiny’nin açıklama ettiği, ikinci oyunda da fazlasıyla bulunacak olan faktörleri sıraladı.

Luke Smith’in açıklamasına tarafından Destiny 2, ilk oyunun temelini attığı özelliklerin üstüne ekleyerek var olan sistemi gelişterecek. Luke Smith, iki yıl baştan başa oyunculardan aldıkları geri dönüşler doğrultusunda yarattıkları Destiny 2’de üç esas amaçlarının olduğunu söyledi: “Sizi içine çeken bir dünya, yapacak şahane şeyler ve defalarca beraber oynayabileceğiniz başka bir birey.”

Zaten ilk oyunda da bulunan bütün bu faktörler ikinci oyunda daha gelişmiş ve iyileştirilmiş bir şekilde karşımıza çıkacak. Destiny 2’nin yeni, kolaylaştırılmış sistemi baştan sona Strike ya da Raidler için oyuncu bulmak bundan böyle çok daha basit. Nightfall veya Raid gibi büyük ve şiddet olaylar için bir saat web tarayıcınızda dolaşıp “run dilenmenize” gerek kalmayacak.

Destiny 2, 8 Eylül’de PlayStation 4 ve Xbox One’a çıkacak. PC versiyonunun çıkış tarihi henüz kesinleşmedi.




Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Seo Ajansı Seo çalışmaları Of page seo eTicaret danışmanlığı ezine peyniri en iyi ezine peyniri ezine peyniri nereden alınır ezine inek peyniri ezine koyun peyniri ezine keçi peyniri